Til forsiden
overgang.no

Du er her: Artikler

Ny redaktør i Overgang.no

Henriette Westerlund Eriksen (36) tar over som redaktør i overgang.no. Hun sier at hun ikke ser på nettstedet som et sted kun for middelaldrende.
hwe

- Det handler om livet, og her er det mye jeg selv kan dra nytte av selv om jeg ikke er kommet lengre enn midt i 30-årene, sier Henriette.

- Overgang er ofte forbundet med noe negativt som folk flest ikke ønsker å identifisere seg med - men hver livsfase har sitt, og det skal også overgang.no fortelle om. Da synes jeg amerikanerne har et glimrende ord for overgangen: Prime Time!

Westerlund Eriksen har arbeidet med Internett i flere år, blant annet med mange års bakgrunn fra ABC Startsiden, en av de største norske suksessene på nettet. Hun har også jobbet i TV2.no med ungdomsnettstedet waschera.no, og er privat engasjert i oppstarten av www.festivalmagasinet.no.

- Jeg håper at voksne kvinner etter hvert tar i bruk overgang.no som arena for å spørre hverandre og ekspertene. Det er jo ingen tvil om at norske kvinner trenger et slikt sted.

- Og spør du meg trenger menn akkurat det samme, sier Henriette.

Overgang.no har en rekke av landets aller fremste eksperter til rådighet - og det anbefaler vi deg å benytte.

Riktig god sommer!
Mandag 16. juni, 2008
Nyheter | Om Overgang AS

Kommentarer

Forum tråd Svar Siste svar  
Ingen kommentarer
Tilbake

Aktuelle emner

Annonser

Nyheter

hukommelse_styrkehjernen2
Trodde du at hukommelsen ble dårligere med årene? Det trenger den ikke å bli, hvis du b..
gravid kvinne
Hvordan er det med fruktbarheten etter 40 år, og hva betyr et svangerskap i godt voksen..
sove2_169
Fire av ti sliter med søvnen en eller to netter i måneden. En av ti har kroniske søvnpr..
Kvinnelig konkurranselyst
Mens testosteron er kjent for å øke menns konkurranselyst, har det hittil vært lite kje..
ScanStockPhoto_image_304523_liten
Frukt og grønnsaker og kreftrisiko er en av kombinasjonene man har forsket lengst på in..